16 Şubat 2009 Pazartesi

Sen Gibi Kan Değil Ama, Ben De Bazen Ağlarım.


3 yıl sonra orta son lise 1-2 yi geçirdiğim odamı gördüm tekrar. Dolaplarımı açtım bikaç parça bişeyim kalmış. Babam geldi arkamdan, 'hiç dokunmadık' dedi. Cevap vermedim. Pek konuşmuyoruz zaten. Doktor şeker teşhisi koymuş. Üzgündü. Yuttum ne yaptıysa, eskiden hiç bahsetmedik. Sessizce anlaştık. İnsan yoruluyor bi süre sonra bişeylerin savaşını vermekten. Haklı ve ya haksız çekiliyor oyundan.Sonra Melek'lere geçtim. Oturduk dertleştik biraz. Bi arkadaşının sevgilisinden bahsetti. Buna senden hoşlanıyorum demiş. Hem de diyo böyle millete nasıl gösteriş yapıyolar biz süper bi çiftiz diye. Halbuki birbirlerinin arkasından neler çeviriyorlardır bizim bilmediğimiz. Haklı. İnsanların 'Dışarı' görüşü çok farklı. Anca özentilikle açıklanabilir bi' dış dünya ve çamurlu bi iç dünya var.
Sonra oturduk 80's pop dvd'si izledik. Sonra ben yattım.
Az önce de Berrak'la konuştum oha kız Anjelika Akbar'ın oğluyla çıkmaya başlamış dedim oha :D