17 Ekim 2009 Cumartesi

Tey Tey Söylemler -Hafta 1

Geç oldu diye uyumayıp, sabah 8'de Avrasya Maratonuna gidecek olan ben, hayırlı geceler diliyorum efendim.

Abi Bülent Ersoy valla o kadar çirkin değil.
Geçen hafta Popstar Alaturka'daydım. İlk defa canlı yayına seyirci olarak katıldım, hoş konuk olarak da katılmadım ama,neyse.Stüdyo beni dehşete düşürdü. Göt kadar bi stüdyo.Jüri ve yarışmacılar ağız ağızalar. Hemen çok bilgili görgülü,yahuşuhlu sevgilime sordum.Geniş açılı lens kullanıyolar onlar dedi. Tamam dedim aşkım, anladım.

Armağan Çağlayan ökkküz gibi kilolu.
Tarzı, fikirleri, hali tavrı tipi çok yerinde diye düşündüğüm gözümde büyüttüğüm Armağan, bildiğin duba gibi. Ekranda kolları kas gibi gözüküyo.Ama bildiğin et yani.Olsun, şekilci değiliz.


Türkler tiyatroya gidiyo yalan söylemeyin.
İki haftadır, şehir tiyatrosunda yer bulamıyorum. Sürekli 'yer yok ama arkada sedir var' diyolar. Sedir ne lan? Divan gibi mi ? Yumuşak mı?
O bi yana dursun, 3 yıl kadıköy'de oturdum, tiyatroya inmeye kadar üşendim. Şimdi bostancıdan oraya gidip, bilet yok lafını duymaya katlanabiliyorum.

Kolanın içinde bok varmış
Ama hala güzel.