21 Nisan 2009 Salı

Krisdos Haryav I Merelots !


Paskalya'yı kutlayalı çok oldu. Ama anca fırsat bulup hediyemi sizinle paylaşabildim. :D Ermeni arkadaşlarımla güzel bi Paskalya yemeği yedik.Yaptığım spor boşa gitti yani.:P Şu da var ben zayıflamak için spor yapmıyorum,zaten zayıfım. Biraz daha orantılı olsun vücudum diye yapıyorum.Herneyse 3 günlük yemek yedim,şiştim,öldüm,bilincimi kaybettim.O gece sohbet bilmem ne.Telefonuma 3-5 mesaj geldi, onları cevapladım.Müzik dinledik birlikte, şarkı söyledik falan filan. Klasikti yani. Sonra sevgili salsa partnerimle bi şov yaptık:D
Ertesi gün Yerçekimi ile buluştuk. Meşhur kafemize gittik. Çocuk iki dk da beni anime olarak çizdi ya. Paskalya hediyem de o oldu :)) Çok mutlu oldum hemen çalışma masama yapıştırdım.
Ahanda burda :



Bu da kendime aldığım hediye, Poster tabi kendisi değil :D :

Onun dışında envai çeşit renkli yumurta,şeker çörek falan. :)
Sonracıımaa bu haftasonu fotoğraf çekimim var :D Oziğğ çekicek, benim elleri dert görmeyen süper fotoğrafçı arkadaşım.:D Yalakalık time.
Melek'le konuşuyoruz diyo ki düşünsene sen ileride ünlü bi oyuncu olmuşsun bigün otururken tv'de Şok şok şok ! Ünlü oyuncu Perko'nun 17 yaşında çektirdiği çıplak pozlar !! Haha yok tabi çıplak değil de ,tam değil işte herneyse :D

Tüm Hristiyan arkadaşlarımın Surp Zadig 'i kutlu olsun.

Orhnyal E Harutyun Krisdosi ! :)